färdig, igen

Hahahaha, jag måste skratta.
Jag och mamma.... Nä, orkar inte ens berätta.

Självaste tapeten är inte på plats ännu.
Det är morgondagens problem.
Men nu har vi sattit upp en sån där för-tapet.
Vi har såna här knottriga väggar. Väv. Ni vet.
Så på den går det inte att lägga tapeten rakt på.
Så vi har haft extra jobb. Mmm.. Jo...

Jag känner att alla möjliga muskler fått arbeta nu
med målningen och för-tapetseringen och det känns !
Imorgon kommer jag väl inte ens komma upp ur sängen.
Träningsverk. Otur att jag ska vara så otränad ; )
Ja, ren och skär otur !

Nu ska jag duscha, fika lite, kolla tv i sängen, sen sova !
Natti !


Kommentarer
Postat av: Ämälä Sädig

Jag ska försöka skriva oftare :D jag lovar

2010-09-02 @ 12:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0