kääääft

Idag har jag slöat.
Men jag har även varit på promenad med Troja.
Sen har jag hjälpt mommo lite att dra upp potatis.
Hon skulle bara ta lite så hon ville göra själv,
fast hon sa att det är såååå tråkigt. Då erbjöd jag min hjälp.
Men fick inte hålla på så länge innan hon tog över igen.
Så det kan ju inte ha varit såå trist ändå, hihi

Var nyss hos mommo & moffa och käkade ärtsoppa,
guuuud vad gott det var. Längesen jag ätit det.
Dom senaste gånger jag käkat de så har det varit
färdigt i påse. Inte alls lika gott som när man gör hemma.
Går inte att jämnföra. Men så är det ju med allt.
Hemmagjort är bäst.

Idag kommer resten av syskonskaran hem. Roligt !
Saknar mina syskonbarn. Dom är så söta och roliga.
Ja, dom små barnen kommer också.

Mamma är påväg att baka bröd, mums.
Tur att det tar länge tills det är klart, då kanske jag
hunnit bli lite hungrig igen ; ) hihi

Ikväll ska vi göra eld ute på gården och grilla i mörkret.
Det kommer blir mysigt.

Nä, jag vet, jag skriver inget vettigt.
Jo, det kommer nog bli en pruttig kväll.
Fjärtsoppan ni vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0