seg som fan

Öööööh... jag är seg idag.
Men jag har duschat. Jag lovar.

Ska städa lite här hemma.
Mommo & moffa får besök av mig ändå senare idag.

Längtar tills mor kommer hem så vi kan slänga upp tapeten.
Okej, låter som jag att jag tror och tycker det är lätt som en plätt.
Men man måste väl vara lite positiv?
Moder skulle fråga Hjörkan om hon kunde komma förbi och vägleda oss.
Hon hade nämnligen erbjudit sig att hjälpa till när det var dags att renovera.
Det är bland det finaste med våran by, gemenskapen.*
Vi finns här för varann. Vi vet allt om varandra men tycker om varann iallafall.
Vi tar hand om varandra. Vi är som en enda stor familj.

(* Inte bland precis alla. Men med dom som vi umgås med talar jag om.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0