tandläkaren

Jag kunde inte låta bli att borsta tänderna igår kväll...
På tal om tänder.
Jag vore uppsöka tandläkare.
Minns inte ens sist jag satt i den där stolen med öppen mun.
Usch. Jag gillar inte att vara hos tandläkaren.
Har ingen speciell skräck eller så.
Men det är bara obehagligt och så kostar det så satans mycket.

Jag har ännu inte bestämt mig för om jag ska lösenordsskydda
min blogg eller inte. Vi får se.

Det är så skönt att ligga på bar mark ute i skogen under det fina höstvädret.



Kommentarer
Postat av: Peka

När jag var å kollade min visdomstand så kostade det eg 300 men jag behövde bara betala 55kr.. Hon snackade nåt om försäkringskassan..

Vet inte om det är samma med vanlig undersökning, men jag har nog betalat mer då..

2010-09-27 @ 20:28:53
URL: http://pekasrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0