frågor

1. Det första du tvättar i duschen? Fötterna

2. Gillar du kaffe? Nej

3. Hur mår du just NU? Just nu mår jag riktigt bra

4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på? Y

5. Berätta om din senaste dröm: Tony var full och stod på ett tak mitt i stan och
sjöng att han hatade Göran Persson. På marken stod publiken

6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det?
Njäe

7. Vad vill du ha just nu?
-Vågar jag svara på det ? Näää

8. Har du räknat till 1000 någon gång?
-Kanske.. nä har väl tänkt göra det, men aldrig genomfört idén

9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den?
-Suger, slickar, biter :p Biter mest, annars tar den ju aldrig slut

10. Använder du smileys?
-Jovars : ) blir ju mycket trevligare så

11. Har du träffat någon kändis?
- Jepps

12. Gillar du keso?
-Har nyligen lärt mig att gilla det

13. Vilken låt hade du sist i huvudet?
Crazy in love, lyssnar just på den så...

14. Hur många länder har du besökt?
-Sverige, finland, danmark, turkiet och tunisien

15. Är dina föräldrar stränga?
-Haha nej, jag är självuppfostrad

16. Skulle du kunna hoppa fallskärm?
-Det är en dröm, så ja.

17. Glittrar någonting i ditt rum just nu?
-Nää...? Jag? :D

18. Brukar du hyra film?
-Nää, nångång, väldigt sällan

19. Var kommer du vara på lördag?
-Mertajärvi, i en bil, happis/ikea.

20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY?
-Nej

22. Vad åt du till lunch?
Fjärtsoppa : ) lunch/middag

23. Har du lockigt hår?
-NÄÄÄÄÄÄÄÄ

24. När grät du senast?
-Minns ej

25. Har du gått in i en vägg någon gång?
-Haha ja

26. Favoritårstid?
-Vår & höst. Och sommar när det är stekande i luft och vatten.
Alltså måste man vara utomlands, så jag gillar att resa också !

27. Vem höll du senast i handen?
-Vette fan, säkert Tony.. eller Saga eller Silas eller nått sånt

28. Sover du med TVn på?
Nej fy fan, det ska vara TYST & MÖRKT när jag sover, fast när jag jobbar
natt och kommer hem på morgonen så somnar jag alltid i soffan med tv:n på

29. Tycker du att du är gammal?
-Ja, hade en jobbig 20års kris, haha

30. Är du mörkrädd?
-Joo

31. Gillar du ditt liv just nu?
Jadå, det duger :p Nä, men det blir vad man gör det till. Jag tycker om mitt liv.

32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha?
-Ja, dom gånger jag bott med ett badkar

33. Har du bra syn?
-Helt okej.

34. Var är dina föräldrar just nu?
-Mor står framför mig och bakar bröd. Far... ja vette tusan vars han är. I Kiruna säkert

35. Vad har du på dig just nu?
-Svarta pyamasbyxor, SOM ÄVEN kan användas som mjukisbyxor :p Och svart t-shirt,
långkallingar, sockar och sexiga underkläder :p

36. Vad var det senaste du köpte?
-Hmm... handlade en del på coop..

37. Hatar du mer än 3 personer?
-Jag hatar faktiskt inte en enda människa

38. Använder du sushipinnar?
-näää

40. Äger du ett vapen?
-näe

41. Gillar du ditt hår?
-nää

42. Gillar du dig själv?
-Jag är helt okej

43. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa?
-mama

44. Hur ofta använder du MSN?
-nävär, loggar in då och då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0