Väder & vind







Jag måste erkänna att jag är DÖ LESS på den där solen.
På morgonen.
Less på solen när jag vaknar av att klockan ringer,
jag är döds trött. Speciellt så där äckligt trött i ögonen så man önskar
att man kunde vägen till jobbet utantill, att jag kunde blunda hela vägen för
att solen bränner i mina trötta minus tecken ögon.
Det är för starkt ljus att äta frukost till.
Brukar köra med solbrillor på ibland till frukosten.
Men ser ju ut som en idiot då. Eller som en gammal knarkare.
Solen, nog får du lysa med dina strålar på våran jord.
Men måste du göra det från 05:30-07:00 ?
Måste du lysa rakt in i mitt sovrums/kösfönster, måste du det?
Jag blir på dåligt morgonhumör då.
Kan du förstå de?
Det känns som att jag får en fet jävla käftsmäll varje gång
jag stiger upp och du skiner. Du är inte så jävla omtyckt som du tror.
IN YOUR FACE.

Ja, jag längtar tills det är bäcksvart på morgonen.
Jag ÄLSKAR det.
Jo visst, sommaren är för kort här uppe.
Men vilka sommrar vi brukar ha då, JIPPI !
Nej, jag kommer inte längta till ännu en Kiruna sommar.
Midnattsol är så vackert, jo visst är det väl de.
MEN INTE NÄR SOL FAN LYSER IN I MITT JÄVLA SOVRUM!

Nu börjar jag få så där ont i ryggen igen av att sitta här.
Då är det dags att ge sig av.
Dags att säga bye bye !


Kommentarer
Postat av: Miaa

Meeh Lisa fisa. Jag blir jätte glad av när solen lyser då vill jag hellre kliva upp :)

2010-09-09 @ 23:45:13
URL: http://actioonradar.blogg.se/
Postat av: Peka



Men har du inga persienner människa? Eller skaffa rullgardin

2010-09-10 @ 07:32:47
URL: http://pekasrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0