Onsdag morgon...snart lunch, mums.

Ojsan hoppsan, har helt glömt bort att skriva blogg.
Eller är det så att jag inte har något att skriva?
Ja, så är det faktiskt.

Jag har ledigvecka nu. Det kanske jag inte har nämnt.
Men det har jag ändå.
THS.

Ska snart ut igen, vädret är väldigt behagligt där ute.
Frös inte om händerna fast jag hade vantar.
Jag har alltid is kalla händer.

Nu ska jag ta mig en kroppslig dusch, jag stinker svett
och känner mig ofräsch.

Jag har inte sminkat mig på säkert en vecka.
Brukar inte sminka mig speciellt mycket men nu är
det inget alls. Bra gjort av mig.
Så om en svarthårig-häxliknande varelse hejar på er
så kan det troligtvis vara jag, utan make-up.
Så ni kan ju vara schysta och hälsa tillbaka fast ni inte känner igen mig.
OK?


Ett år gammal bild. Nu är jag såklart mycket snyggare... daaaah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0