Tillbaka med vinden.

YEEEEEEEEEES!
Jag hittade mitt viktiga papper.
Den var såklart på ett ställe som jag kollat tusentals gånger.
Men just innan jag hittade den så kände jag lixom att den vore vara där.
Och kollade extra noga. Där var den, jippiiiii!
Som jag har letat...

Vet ni vilka som är bra på att hitta grejer?
Mammor!
Eller i af min mamma.
-Åååh mamma vars är min mössa, jag har kollat där, där
och där, den är borta, det är som ett jävla svårt hål här i huset!!!!
-Har du kollat här, och där, och där?
-Jaaaa!
Mamma kollar precis på samma ställen men hittar det jag söker.
Tadaaaa! Mamma hittar den påengång. Hon vet alltid vars allt är.

Men här i hemmet är det jag som vet vart allt finns.
Min sambo är väldigt dålig på att veta vars han lagt sina grejer,
hellst kläder och sånt. Då är jag duktig på att veta vars grejerna finns.

Jaja, slutsnackat.

En fet finsk korv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0