...

Ja jävla skitdag!
Fyfan.

Det var inte nog med att ha en skitnatt och vara sjuk.
Nää jag och min älskade underbara sambo var ju tvungna att
dra ett morgongräl imorse också. Hur kul?
Jag blev ledsen och började grina och han blev sur och drog på jobbet.
Haha, nu i efterhand är det ganska lustigt, skulle vara kul att ha det inspelat.

Fan han har sånt jäkla morgon humör ibland den där mannen.
Därför är min dag extra pissig.
Men han skrev ett sms och sa förlåt och vi är vänner igen.
För det var självklart hans fel ;)

Det jag vill komma fram till är att såna saker så lätt förstör en dag.
Morgonen ska startas med glädje och kärlek. Elle huh?
Dålig start på dagen med andra ord.
Men jag ska försöka bli gladare.
Heippa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0