God morgon

Tjaa, go morron!
Jag har varit vaken sen klockan 8.
Känns som värsta sovmorgonen.
När jag vaknade och såg att klockan var 8.03 så tänkte
jag "men herregud, har jag sovit så här länge!?".
Tant varning.
Det är inte sent att vakna klockan åtta Lisa.
Herrajumala jag håller på att bli gammal.

På tal om gammal så har jag fyllt 24 år i söndags.
Men eftersom jag haft åldersnoja sen jag blev 20
förbereder jag mig redan i typ januari och säger att jag
är så gammal som jag ska bli i augusti. Smart tycker jag.
För då hinner jag suga på det en tag så att det inte blir
en fet käftsmäll den 14 augusti. Så kommande januari kommer
jag börja säga att jag är 25 år. Hänger ni med?

Här en bild på mig imorse. Nyvaken och gullig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0