Yxad

God kväll.

Här sitter jag och hostar och beställer kläder.
Det behövs. Jag har fan inga kläder!?
Ändå är garderoben smockfull.
Jag förstår inte hur det går ihop?

Jag tänkte köpa ett par skor idag.
Jag la undan dom till imorgon och frågade om min
man kanske ville betala hälften, det ville han, muahaha, i love you!
Eller ville och ville, men han sa inte nej i af.

Fyfan idag har jag hostat sönder mig själv.
Jag lovar, det ser ut som om jag blivit påkörd av en lastbil,
börjat brinna å så har nån försökt släcka mig med en yxa.
På sant.

Jag är svin less på att hosta och snora nu.
Men köpte en god hostmedecin idag så den ska jag minsann sörpla upp :)

Slänger väl in bilder på nått sen. Tja!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0