Allt är relativt.

Att bebisen (kanske, men typ) anländer om 6 veckor
känns som en väldigt kort tid tycker jag.

6 veckor är ingenting i en livstid. Inte ens på ett år är det mycket.
Vips, så är julen förbi och våran unge är i våra famnar.

Men att bebisen ska växa ytterligare i 6 veckor och att
magen ska bli ändå större, det känns som en evighet och nästan omöjligt!
Det känns redan som att det är alldeles för trångt i min
mage för vårat barn. Och större ska barnet bli :-)

Så, 6 veckor kan kännas som ingenting samtidigt som det
kan kännas som en evighet.
Det beror på hur man ser det.

Men det finaste är ju att jag bara har 7 arbetsdagar kvar :)))
Då ska jag sova så länge jag kan, rensa massa och slöa som
bara en fet gris-Lisa kan :) (om jag kommer ha ro till det, men jag
kanske måste när jag blir ännu tjockare..? vi får se)

Jag är svin trött och seg idag. Egentligen vore jag vara klar
nu med nästan allt jag tänkt göra idag men jag har inte ens ätit
vanlig frulle ännu.
Så nu tänkte jag städa jävligt fort så jag kan dra ut och göra allt jag ska.
Tja!


Kommentarer
Postat av: Emma

Gah tiden går fan för fort egentligen! Nu när du skrev hur länge det är kvar tills din förlossning satt jag och tänkte på min egen, det är ju fan snart februari(känns det som) och då ska ungen ut!



HEMSKT!

2011-12-02 @ 02:00:35
URL: http://emmawik.blogg.se/
Postat av: Lisa

Sv: Hemskt...roligt :)

2011-12-02 @ 10:31:16
URL: http://mcitalo.blogg.se/
Postat av: mamma

oooooooooooooooooooo vad jag längtar ;o))))

2011-12-02 @ 22:02:59
Postat av: Lisa

Sv: jag med! :)

2011-12-03 @ 10:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0