Älskade snöslungan.

Idag har jag haft riktigt kul, veckans höjdpunkt t om. Jag har plogat moffas gård med snöslungan, jag älskar den där maskinen! Det är skitkul, varför vet jag inte och så är det så skönt och lugnande på något sätt, man hör bara bullret från slungan och sina egna knäppa tankar. Längtar tills jag får köra med den nästa gång :-) Let it snow!
Lärde storsyrran med apparaten också och hon var så duktig så. Och lillgossen som är galen i traktorer, däck och motorer satt som ett tänt ljus och kollade på när vi körde med slungan. Jag frågade om det var roligt, han nickade med ett stooort leende :) Sötgossen!

Inte nog med att det snöade så blev jag rätt så snöig av slungan mellan varven :-)

Bilderna vill inte laddas upp. Försöker få dom till nästa inlägg ist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0