Bröst, tuttar, rattar.

Jag nyss, v. 36+6.
Jag tycker att magen ser skitstor ut på bilden.
Tycker den både ser att vara å känns mindre i verkligheten, men det är kanske bara önsketänkande :-)
Hur som helst så är jag jäkligt fin!
Den där bh:n är grym för småbystade, fått den av nån syster. Mina tissor har blivit mindre igen och jag hoppas jag får stora rattar sen. Längtar tills jag opererar tuttarna och får ha tuttar på heltid :-)

Bilden gick ej att ladda upp...grrr..
Försöker posta den i ett nytt inlägg.
Ha tålamod! ;-)


Kommentarer
Postat av: Åsa

Snacka om att man kommer att sakna pattarna sen nu när man har vant sig att ha stora, eller större än vad man hade innan :) haha

2011-12-29 @ 13:01:24
Postat av: Lisa

Sv: Ja, men nu har mina blivit mindre :( men jag ska ändå köpa mig ett par sen när jag slutat amma :-) då får jag ha tuttar året om, wohooo

2011-12-29 @ 14:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0