.

Helt värdelöst att skriva blogg när man har massa bilder som man vill lägga ut. Buhuhuuu.

Snart är det nyårsafton också, jag längtar :)
Jag har köpt mig en söt klänning som jag aldrig annars köpt om det inte vore för gravvomagen. Man får som anpassa sig efter sina former med kläderna :-)

Hoja, idag har jag inte ens varit utanför dörren. Jag har inte haft lust till desto mer idag. Jag har typ bara suttit och legat. Inget funkar i längden, jag säger bara AJ. Konstigt och bra nog så mår ryggen bäst om natten när jag sover. Så jävla skönt att få vila från ryggontet nån gång på dygnet i af. Jag gillar att bära vårat barn i magen men jag blir less när det ska göra så ont i ryggen.

Lillskrutten rör sig massor och det är roligt. Det är inte så skönt när jag sitter men det är inte hela världen.

Jag längtar sååå tills vi får hålla honom/henne (tror ännu mest på en pojke) i famnen och bara titta på h-n.
Jag är så glad över att det är just T som jag delar det här med. Han kommer bli världens bästa pappa. Livet kommer aldrig mer bli sig likt igen och jag är så glad över att det är tillsammans med dig som jag gör det här med.
Hoppas verkligen att lillen är frisk och mår bra. Jag vet inte vad jag tar mig till om något är/går helt fel.

Nä hoff vad jag skriver skiiiit.
Jag beklagar över att det blir bildlöst.
Det är IMF (Inte Mitt Fel, om ni inte sett shrrk).

Nu blir det nog att sova. Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0