Frukost/lunch.

Host host host.
Här är vi alla lite hostiga och krassliga.
Men det gör inte så mycket.
Så länge det inte är magsjuka så är jag glad.
Nog tungt att ta sig upp om nätterna för att pinka och att överhuvudtaget ta sig upp från liggande och ibland från sittande.
Jag hatar magsjuka men hur jävligt ska det inte vara nu när man är höggravid också? Får jag magsjuka nu när jag har bebisen i magen blir jag mer förbannad än sjuk, haha. Bara hoppas på att jag slipper. Peppar peppar...

Har nyss ätit frulle.
Det var dags att äta havregrynsgröt igen, fy fan har ätit brödfrulle i flera dagar. Har vart svårt att undvika när mor bakat så jäkla goda tunnbröd. Men någon måtta får det vara. Idag får jag försöka att inte äta så mkt sött heller :D

Njää, nu räcker det. Tja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0