Gissa vikten på smaskis!

Hej å hå!
Jag tänkte om ni vill gissa vikten på smaskis? På mig alltså. Jag lägger ut en nakenbild på mig själv så får ni gissa hur mycket jag väger? Vore inte det roligt?
Ha ha ha, ja visst hade ni fått ha roligt åt en nakenbild på mig men jag skojade faktiskt bara...denna gång.

Nä, men om ni vill så kan ni få gissa på vad vi får för barn, pojke/flicka, när, vikt kan ni också få gissa på men i af kön och födelsedatum :-) BF är ju som skrivet 18 januari. Så skriver jag en lista så där som gravida kvinnor brukar göra på sina bloggar. Det skulle vara jättekul om alla läsare gjorde en gissning, t om anonymt! Men det kan man ju drömma om ;-) Gissa på nu!

Och ni kan ju få gissa vikten på mig med om ni så gärna vill och tycker det är nödvändigt. Skoja! Inte...eller gjorde jag?


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag gissar att ungen kommer den 24 januari och att det är kille! Men vikten kan jag nog inte gissa på ;D

2011-12-31 @ 16:09:04
Postat av: Katja

Jag gissar att bebisen kommer den 12 januari och det blir en....... bebis;) Jag vill säga pojke, men det känns inte helrätt det heller. Men ja, jag gissar på pojke. Dn vikt ger jag mig inte på....

2011-12-31 @ 22:30:30
URL: http://ytterbymorsa.blogg.se/
Postat av: Fiia

Den 20 januari tror jag, sen så tror jag nästan att de är en flicka på nått sätt:)

2012-01-01 @ 02:10:20
Postat av: Anonym

6-7 januari, flicka och 68 kilo :)

2012-01-01 @ 09:08:57
Postat av: lillasyster

Pojke, och för att bryta trenden med att fredag 13 är otursdag så kommer bejjan födas då och fredag 13 kommer bli en lucky day!

2012-01-02 @ 06:57:41
URL: http://hellete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0