Go´morron.

Bara för att jag ville sova länge idag så gör jag ju det såklart inte.
Vaknade klockan 8. Jag har vaknat vid 10(?!) hela veckan, välbehövlig sömn.
Men nu kanske jag fått vila upp mig litegrann från jobb och annat tungt.
Man ska inte slita ut sig i onödan. Har man möjligheten och ett tungt jobb
så tycker jag man kan vara hemma en lite längre tid.
För mig känns det helt rätt i af. Jag hade inte orkat en dag till på min arbetsplats.
Knäppt hur mina jobb-krafter bara tog slut så där helt plötsligt.
Jag tänker redan, nästa gång jag väntar barn och har mitt jobb som jag
tänker ha när jag börjar jobba igen,
då ska jag jobba längre.

Nu ska jag bara vänta på att min man vaknar så vi kan ha roligt.
Det lät kanske lite konstigt, men jag menar att det är trist att vara vaken själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0