God morgon.

Jag ligger i sängen och har vaknat ganska nyss. Jag har sovit riktigt gott inatt. Förutom att jag vaknade av jordens tandvärk av hela nedre vänstra sidan. Det där lät fel men jag orkar inte tänka om. Jag tog två alvedon och det hjälpte inte så jag var tvungen att ta en brusalvedon också och då blev de genast bättre. Senast jag hade sådär ont i många tänder samtidigt så fick jag bihålsinflamation, feber, förkyld osv efter ett tag. Men det var även måååånga år sen jag var hos tandläkarn. Jag fattar inte varför jag skjuter upp de hela tiden. Vore verkligen boka en tid. Hoppas jag inte blir sjuk i af. Blir väl de lagom till min ledighet :-) Då jag har TID att vara det...brukar kunna bli så.

Nu vaknade lillskrutten också :-)

Jag nu, det är ganska mörkt här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0