Grisen.

Ligger i sängen och tryckte just i mig lite choklad och bredvid sängen stod ett glas med julmust som jag just hävde i mig. Gott för en fet gris som jag :-)

Jag tycker att jag vore ha gått upp många många kilon till under dessa månader. Så mycket skräp som jag stoppar i mig. Det är inte klokt!
Men jag har ju gått upp mycket, tycker bara det vore vara ännu mer och jag vore vara ännu fetare. Men jag själv ser på mina kroppsdelar att visst fan har dom växt, men det gör inget. Kommer jag verkligen vilja bli av med extra kilona sen så kommer jag bli det också.
För att skryta så måste jag säga att jag måste ha jäkligt bra förbränning med tanke på hur lite jag rör på mig. Och direkt när jag tränar märks det på en gång. Det kanske är psykiskt men jag anser att det är fysiskt :)

Som ni märkte har jag inget intressant att komma med. Så jag avslutar här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0