Havande.

Ja, så går vi in i vecka 35 idag :)

Tänk att jag varit gravid sen i april men märkte de först i maj. Jag kände mig tjock som en gris och var rädd att folk skulle se vad jag dolde under tröjan och när jag hade bikini var jag säker på att alla såg lilla kulan som jag tyckte mig se :-) men nu när jag kollar på bilder för bara några veckor sen så var jag inte ens så tjock i magen som jag tyckte då.

Under sommaren och i början av hösten kände jag mig inte så gravid. Det kändes inte så verkligt och så var det bara något som gjorde så jag inte fick snusa eller dricka öl. Och så kände jag mig så hemlighetsfull. Sa det inte till så många och gick runt och tänkte att tänk att ingen vet om att jag bär på något som ska bli vårat barn. Det känns som evigheter sen som vi fick veta vad som väntade samtidigt som det känns som att jag nyligen börjat vänta barn. Det började kännas lite mer verkligt efter ul sen har det blivit mer och mer verkligt ju mer magen växt och ju mer bebisen rört sig och växt till sig till en riktig människa. På så sätt känns det som att jag inte väntat barn så länge. Jag visste redan från början att mitt tålamod skulle vara dåligt men jag kan inte göra mer än att vänta ut den lilla rackaren :)

Bilder på magen kommer sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0