Inget igen.

Fredag. Redan.
Vad har jag gjort hela veckan?
Inget som jag skulle ha gjort i af :D
Men det gör inget. Jag hinner, haha!

Mitt hår hade verkligen behövt sig en omgång.
Bara en vanlig hedelig toppning, det är så risigt och behöver
fräschas upp litegrann. Nåja, det är inte hela världen.

Vad mer då? Hmm...
Min rygg är inte lika besvärlig nå mer som den har varit.
Den har blivit bättre och bättre sen jag slutade jobba.
Men den blir inte helt återställd förrän ungen är ute
och jag förlorat några x antal kilo och kan börja röra på mig igen som en normal människa.
Jag tänker inte skylla på min graviditet 2 år efter "jag har ju fött barn,
då får jag vara så här tjock, det är inte så lätt."
Man får vara tjock, alla får vara som dom vill,
men jag vill inte vara onödigt tjock. Jag vill ha en kropp som orkar
och gör så jag mår bra, inte tvärtom.
Om ni ser att det bara går utför för mig så får ni säga till,
ni får då tillåtelse att mobba mig för fetto, påminn mig om
det jag just skrev, att jag inte tänker skylla på min graviditet år och dar efteråt.

Har jag något mer helt ointressant och oviktigt att skriva?
näe, inte den här gången. Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0