Jag vill.

Nu ska jag googla lite på vars man ska åka en helg för
att åka slalom och vars after-skiin kan vara trevlig.
Tänk att åka några stycken en helg i mars/april, åka slalom, bo
i en mysig stuga, äta och dricka gott. Det hade varit skitkul.

Till våren, slutet av våren, just innan sommaren och myggen, då hade jag tänkt
åka på nån dagstur för att rida islandshästar eller nått sånt.
Saknar verkligen att rida då det var hundra år sen sist. '
Jag kanske inte kan nå mer och måste lära mig på nytt? Nää, de är väl som att cykla?
Jag vill också fjällvandra lite lätt, fast bara en dagstur eller så i slutet av våren
och absolut till hösten. Även ridning till hösten, naturen är så vacker då.
Hoppas jag kommer ta mig tid till dessa saker. Jag längtar i af.
Jaja, nu googla lite. Tja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0