Sista timmarna av år 2011, som snart är ett minne blått.



Verkar bli århundradets tråkigaste nyårsafton.
Negativ, jag vet.
Inte pågrund av att jag inte kan dricka alkohol. Jag har faktiskt varit
nykter dom två senaste nyåren, eller förra året drack jag typ 2 glas vin.
Men det var ingen fylla, party och baksmälla, ni fattar.

Jag saknar syster Lotta och det hade varit så mycket roligare om hon var här.
Hon är så glad, snäll och söt hela tiden.
Kvällen känns trist för att den känns så ofestlig och vardaglig.
Jag skulle ha följt med mamma, Saga och moffa till kyrkan!
Kul med raketer sen i af, då kanske det börjar hända grejer :D

Jag avslutar året med att ha jävligt trist, då kan ju starten bara bli desto bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0