Snart är han här.

Försöker ladda upp ett inlägg via iphonen med några bilder i.
Skam den som ger sig!
Det får ta sin tid, snart ska det banne mig funka!

Jag väntar på att min älskling ska komma hit strax.
Jag har redan hunnit vara arg på honom och böla för att han är så jävla seg, haha!
Han har varit ledig idag och då tyckte jag att han skulle komma
lite tidigare till söta stackars mig, men han sov så länge och hade såklart
inte förberett packning mm dagen innan...sååå typiskt.
I vanliga fall är det jag som packar åt honom.

Men nu är det inte så länge kvar tills han är här.
Så underbart det ska bli att slippa sova ensam i detta kyliga hus.
Han har en sån härlig kroppsvärme så det inte är klokt.
Det passar perfekt för jag är en väldigt frusen människa.
Bortsett från några veckor nu under graviditeten, men nu är mitt
frusna jag tillbaka igen.

Snart kommer det bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0