Tisdag.

Ibland går det att ladda upp bilder via appen, ibland inte.
Just nu sitter jag vid en riktig dator.

Just käkat middag, prinskorv och stuvade makkisar.
Det var gott och jag blev mätt.

Lillpysen pysslar runt i min mage.
Jag tycker det är så gulligt att h-n alltid vaknar bara en stund
efter mig på morgonen, schysst unge! Hoppas det håller i sig ;-)

Snart ska jag ta och klippa mina naglar, dom är långa och äckliga.
Äckliga är dom väl alltid men extra äckliga när dom är långa.
Jag är en sån som har skitfula naglar. Men jag biter inte på naglar i af.
Det gjorde jag förr, men slutade helt plötsligt år 2oo4. De ni!

Jag tycker det är så himla skönt att vara ledig.
Jag tycker synd om dom som måste jobba nu och får ont i
hjärtat för deras skull, haha helt knas.
Jag ser framemot att få gå hemma med ungen ett år eller två.
Men samtidigt längtar jag tills jag får börja jobba med något NYTT.
Det kanske är dumt, men jag längtar till framtiden.
Men man behöver ju alltid något att se fram emot :)
Eller jag behöver det i af.
Joo, jag vet.. Jag skriver lika intressant som vanligt.
Ska se om det finns nån bild här på datorn som jag kan bjuda på.

Nä, hittade inget och orkar inte söka mer för jag
får så satans ont i ryggen av att sitta här. Hejhej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0