Träning.

Jag längtar tills ungen kommer ut (nähä?) såklart.
Men jag längtar faktiskt efter min egen kropp nu.
Det är underbart, häftigt och mysigt att vänta barn, verkligen.
Men vem kan låta bli att längta både efter unge och sin vanliga kropp?
Jag trivs med att vara tjock och känner mig jättefin.
Det är inte det de är frågan om, det handlar om att det börjar bli
så tungt och jag har ofta ont i ryggen och är trött, trött, trött.
Jag menar inte att klaga, för det verkar som att jag haft turen
att ha en lättsam graviditet och jag känner verkligen med dom som
mår jätte dåligt av olika anledningar samtidigt som man är så glad
och lycklig över att ett helt nytt liv håller på att skapas inom en.

Jag längtar till att få gå och promenera med vagnen.
Komma i form igen.
Och sen ska jag börja träna ordentligt.
Jag vill ha en frisk kropp och må bra, man mår så mycket
bättre av att röra på sig, självklart vill jag ha en snygg kropp också.
Sen tycker jag att det är viktigt att hålla sig pigg och välmående (träning) för sin unges skull. Finns inga genvägar. Jag tror på träning.
Jag blir så peppad, taggad och längtar efter att träna påriktigt
av att se snygga tjejer som är välmående, äter bra mat och tränar sina kroppar.
Jag ser upp till dom som tränar hårt för att få den kropp dom vill ha.
Jag vill också!
Jag menar, vem vill inte se ut som typ Jennifer Aniston som 40-åring?
Hur kommer man dit? Nej man måste inte vara rik.
Man måste ha en vilja och man måste träna.
Jag hoppas att jag kommer träna upp min kropp och behålla
det som en del av min livsstil. För-jag-vill !
Det känns bra att leva tillsammans med en som tränar varje dag.
Han har lovat att hjälpa till att se till så att jag inte förblir ett fetto :-)
Sen har jag en annan fin vän som lovat att vi ska börja träna
när min kropp är redo för de, så det ser ljust ut i af, hehe :-)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0