Vi har världens bästa mamma.

Jag har världens bästa mamma.
Hon kan fan allt, när hon bestämt sig för något
så provar hon, blir det fel, ja då gör det inget,
man kan fixa till det, allt löser sig.
Jag är så stolt över min mamma.
Nu har hon och moffa lagt nytt golv i köket och påbörjat
att lägga nytt i tv-rummet också, jag har än så länge bara sett
lite av resultatet på bild men det ser förjävla bra ut!
Mamma bara gör och så visar det sig att hon kan det också.
Hon är lite virrig (det är jag med, det är ärftligt) men ändå
kan hon allt som hon vill kunna.

Tänk att det krävs att snickaren i huset flyttar ut från huset för att
huset ska bli renoverat och fixat.

Men hur brukar man säga?
Skomakarens barn är oftast barfota.

Här har världens bästa mamma och världens bästa moffa knåpat ihop
den värsta biten, kan jag tänka mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0