fredag natt i kirrrrrrrna

Go kväller.
Här sitter jag igen.
Jag tänkte inte dra mens-historien nu heller.
För trött.
Men alltså, ni ska inte tro att det är en märkvärdig
berättelse bara för att jag tjatar om det hela tiden.
Jag fick en idé bara en gång så jag var tvungen att skriva upp
det här i min lilla blogg. Så nu vet ni det. Förvänta er inte något.

En bra fredags kväll för övrigt.

Och min blogg sen då.
Den är ju bara så förbannat ful som en blogg kan bli!
Gjort den på paint..........Nina min kära syster,
du ska få ÄRAN att pynta om min blogg, typ imorgon.
Att du vet den.
Att ni alla vet den.
Den som dör först lever längst.
God natt.


Jag saknar att ha hår att puffa till.
Nu ska jag gå till köket och kolla vad min man knaprar på ;) haha
Mini fp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0