ja morron!

Tjena go´morron!
Igår hade jag svårt att somna, trots sömnbrist.
Sen gjorde jag det dummaste jag kunde göra.
Dricka vatten innan jag la mig i bädden.
Alltid, alltid, alltid när jag gör det innan läggdags så
rinner det bara rakt igenom mig. Fick gå och pinka 3 ggr
innan jag kunde somna. Men när jag väl somnade så
sov jag som en prinsessa. Vaknade 11 steg upp 12.
Jag älskar att ligga kvar i sängen och bara läsa eller fundera.
Och att ligga och sträcka på mig och dra mig... Skönt ska ni veta.




God morgon eller god lunch!


Kommentarer
Postat av: Peka

MINST en timma ska man ligga i sängen efter att man vaknat. så skööönt

2011-02-22 @ 12:38:45
URL: http://pekasrosa.blogg.se/
Postat av: lisa m

preciiiis

2011-02-22 @ 15:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0