måndag

Tillbaka i verkligheten. Helgen har varit riktigt rolig. Det är behövligt med miljöombyte mellan varven och det gör gott för både själ och sinne. Jag är så glad för denna lilla resa och ser framemot nästa tripp, när det nu blir men jag längtar ändå. Nu har jag svullat så mycket så jag måste ha gått upp flera kilo, de gör inget men nu ska jag försöka hålla mig borta från sötsakerna för min kropp blir lite arg på mig när jag äter allt för gott. Sen för att vi ska fungera som ett team, min grishjärna och kroppen så måste jag skärpa mig lite. Jag mår mycket bättre när jag äter nyttigare, jag orkar mer och mår helt enkelt bättre med mig själv då. Jag har föressten inte heller hållit mitt läskdrickande löfte för mig själv så nu är det slut med det också. Igen. Mitt gymkort på nautilus har gått ut så jag har inte rört på mig desto mer. Funderar på att byta till sportsclub ist när dom ändå kommer byta lokal för nautilus och vem vet hur de blir lixom..nä, nu vet jag inget mer. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0