pjuh!

pjuh, har gått ner dom där två kilona som jag vägde mig i lördags eller söndags, vilken dag de nu var, vägde mig igår och dom är nu som bortblåsta ;-) känns skönt, jag vill inte väga mer än nödvändigt :D Vill man så kan man ;-) vad mycket smile gubbar det blev nu då. Men de kanske bevisar på att jag är glad nu, kanske deprissionen försvann med mina 2 kilo? Det syns inte på mig när jag går upp (eller ner) något kilo. Brukar pendla mellan vissa vikter men nu hade jag inte vägt 54kg på länge så jag tyckte inte att de var på tiden att väga de igen, haha. Ska fortsätta hålla mig till min egna lilla diet ett tag framöver. Blir kanske inte så länge efs jag älskar godis och allt som stavas till onyttigt gott :D Inte blir de bättre heller av att min sambo är likadan....två fetton i en liten tvåa. Fast vi funderar på att byta till oss en trea. Kanske t om köpa en...men för mig känns de som ett onödigt lån. Lika bra att bara hyra. När jag sitter vid datorn hemma så tänkte jag skriva något äckligt ang. mens. Morsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0