snart är det fredagsmys.

Tjalallalalaaa så var även denna dag över.
Jag har haft en svinigt bra dag alltså måste jag säga.
Det brukar ofta bli så när man börjar dagen med nytta.

Imorgon bär det av, jag ser framemot det nå djäääävulskt.
Det ska bli så kul.

Ser även framemot att träffa systers barn imorgon,
har inte träffat dom på nästan en vecka, herre jesus!
Lilla gossen har börjat gå nu också, ska bli så jäkla kul att se.
Han har varit riktigt feg och inte vågat gå innan men nu jäklar
har han släppt den bomben, så söööt han måste vara när
han knatar runt på sina söta små ben, moster hjärtat smääälter.
Saknar min lilla piga också. Åååh dom är så fina mina sötgrötar.


Älskar er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0