timmerstockar

Hej och hå du gamla tå!
Här sitter jag fullt påklädd och väntar på min man.
Vi ska åka och handla. Sen laga mat. Jajjemensan.
Gott hoppas jag det blir för jag är så jäkla hungrig.
Jag kommer nog få vänta ett tag till... Åååh.

Idag (efter frullen ska tilläggas) så vägde jag 51,7kg.
Det blev jag lite glad av.
Jag tycker INTE att jag är tjock och måste gå ner i vikt men
jag tycker däremot att mina ben är för tjocka för överkroppen
så jag försöker att inte äta allt för onyttigt allt för ofta.
Igår käkade jag pizza ute. Så ni ska inte tro att jag försöker
bli ett anorexia offer eller något åt det hållet.
Jag vill bara försöka se ut så som jag vill se ut. Ok?
Inget gnäll tack.

Jag saknar min by!
Saknar mamma, Sebban, mommo och moffa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0