be careful what you wish for

Nu börjar jag känna mig mer och mer mänsklig för varje timme som går.
Typ.
Nu börjar jag bli riktigt sugen på mat. Eller snarare SAAAAALT.
Jag är sjukskriven även imorgon så att jag inte smittar ner
fler med denna gräsliga sjukdom. Min sambo har ännu inte blivit sjuk,
men jag tror han kommer bli det snart han med.

Sen tänkte jag skriva att man ska vara försiktig med vad man önskar....
Tidigare i veckan ville jag så gärna byta sängkläder till mina nya fina
och det kommer jag få göra när jag blivit helt frisk igen.
Skumt hur det kan slå runt det där ;)

Sen tänkte jag också skriva att kärringar i 40-års kris måste vara
den värsta sort av jordens befolkning. Surkärringar utan dess like!

Här är mina nya fina lådor... eller vad man nu kan kalla dom.
Jag älskar dom.



Kommentarer
Postat av: Peka

Åh, du har samma tapet som Noa har i sitt rum :P

Har du valt den själv?

2011-01-24 @ 21:32:08
URL: http://pekasrosa.blogg.se/
Postat av: Katja T

himla snygg tapet, måste säga att den är lika snygg som min i köket...fast dina "lådor" är de ju inte heller nå fel på :)

2011-01-25 @ 08:10:35
Postat av: lisa M

Hehe, tackar ;) Mina "lådor" är skita fina :D

2011-01-25 @ 14:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0