god morgon

Jag kom upp imorse. Snoozade en gång, utan att somna om där emellan. Jag sov gott inatt -när jag väl somnade. Fan vad segt det gick. Somnade lite lätt några gånger, min man hade också svårt att somna så vi båda låg och vred och vände. I min halv sömn har jag skällt ut han också. Något om att jag tyckte han rörde sig för mycket, gjorde för mycket ljud för en stackars knegare som skulle upp tidigt..stackarn har de inte lätt. Nä, de blev inte många timmars sömn inatt, men det brukar gå bra när jag sovit överdrivet mycket när jag varit ledig och jobbat em. Jag har ätit så dåligt under julen och tiden efter det. Mycket godis och mycket läsk. Har druckit läsk nu i mer än en månad efter fem månaders uppehåll utan läsk. Jag ska införa den regeln igen. Ramlösa får jag dricka. Så nu är det läsk stop igen. Och jag ska försöka att inte äta så himla mycket sött heller. Jag är ju en riktig sockerråtta. Älskar godis. Måste ha ärvt den genen från mommo, damen har godis i sänglådan och vaknar på natten för att äta karra.

Kommentarer
Postat av: Kicki

Lisa du måste kolla min blogg, vi har blivit smygfilmade en gång i tiden :P

2011-01-06 @ 20:38:33
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0