hjääälp

Jag ligger fortfarande i sängen för jag törs inte stiga upp. Jag drömde att jag och några åkte bil, sen körde vi in på en skogsväg, jag sa att han skulle köra iväg snabbt men ingen lyssnade på mig, jag är fortfarande sur för det! Det kom ett psykopat som gick runt bilen och försökte slå sönder rutorna. Usch han var ett riktigt psyk. Jag tvingade mig att vakna för det började bli riktigt läskigt i drömmen. Tände lampan och kämpar med att hålla ögonen öppna, haha. Vågar inte stiga upp för han är säkert under min säng..jag måste planera min flykt..måste först till fönstret och dra upp rullgardinen och sen persiennerna..eller hoppa från sängen till dörren och springa fort som tusan till köket där de är ljust? Måste även ringa någon så jag inte är ensam när jag gör denna flykt. Fan ta dig Alfons Åberg med ditt läskiga monster under sängen, de har gett mig men för livet. Usch, hemsk bok. Nä, hej då, nu ska jag ringa ett samtal ;-) hatar när min sambo inte är hemma såna här gånger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0