Hundtricket

Hej och hå!
Det blev ingen träning idag. Tiden räckte inte till.
Jag hade kunnat ta mig tid, men jag har promenerat
så mycket idag, det får duga som dagens träning :)

Så blev jag med valp i några dagar.
En som tog en liten flicka igår som idag inte
skulle ha den mer. Så jag får vara med Loppan (som jag döpt henne till)
ända till fredag, sen får hon åka hem till sin mor igen om
hon inte får en ny ägare inom 2 dagar. 
Än så länge har det gått suveränt.
Får se hur natten går...jag lär väl få psykbryt på lillan
när hon kommer gnälla. Men det fixar sig.

Jag får så många att prata med när jag går ute
på mina korta prommisar när jag har med mig en liten valp.
Speciellt andra som själva har hundar.
Eller, alla som jag mött, som själva haft hund har stannat och pratat.
Alla vill klappa, gosa och titta på na.
Det tycker jag är trevligt :)
En kvinna blev riktigt bebis sjuk..haha.
Hon skulle gå hem till sin man och se om hon
fick köpa lilla Loppan.
Så jag uppmanar alla singlar, som inte längre vill vara det,
att köpa sig en liten vovvsing.
Det är på krogen eller med en liten valp som du lättast får napp med ;)
True Hollywood story.


Visst är hon fin lilla Loppan? :)


Kommentarer
Postat av: Ibrahimgry

This site rocks :-) Very nice! Greetings from Spain.

2012-01-04 @ 08:51:19
URL: http://ibrahimgry.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0