husmodern

Hmm... inget händer. Det blir lite jobbigt för mig ibland.
När inget händer. Det skapar oro i min kropp.

Snart ledigvecka igen.
Då ska jag träna, träna, träna!
Ska springa från morgon till kväll, näää, skojja baaaah.

Jag vet inte vad jag ska skriva....?
Jag har nyss duschat.
Igår städade jag. Disken är kvar. Den skulle
min andra hälft ta hand om. Men n-ä-r  är frågan.
Ikväll gissar jag på. Gör han det inte idag så gör jag det
i all ilska imorgon.
Jag har tvättat massa kläder hela veckan så tvätt berget försvann.
Nu är tvättkorgen proppad igen.
Tog bort massa tröjor och annat strunt som tog plats i hallen.
Då blev det massa tvätt.
Då märkte jag även att jag har 9 jackor.......
Och jag som har tänkt köpa ännu en jacka....

Nää, jag vet inte.
Blir lixom en husmors blogg det här. Boring.

Och glöm för Guds skull inte att Solsidan börjar ikväll. 20:00 kanal 4.


Kommentarer
Postat av: Miaa

Men tack för påminnelsen jag hade glmt att den var idag =) jag gillar husmorsbloggar.

2011-01-16 @ 16:20:09
URL: http://actioonradar.blogg.se/
Postat av: nina

9 jackor=ge till nina

2011-01-16 @ 23:28:13
Postat av: Lotta

Och till lotta

2011-01-17 @ 11:49:17
Postat av: lisafisa

köp egna jävla snåljåpar :D

2011-01-17 @ 14:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0