Inte snooza!

Tisdag idag va?

Jag är så trött.
Jag kan sova hur mkt som hellst när jag väl somnar.
Seg på att stiga upp.
Jag sover så djupt. Varje natt. Det är jätte skönt.
Det är nästan läskigt för att det är så otroligt
skönt att sova så gott.
Jag blir bara så orolig för när jag ska jobba fm
på torsdag och fredag. Kommer jag komma upp?
Det brukar inte vara några problem, men jag blir
ändå alltid orolig när jag vänt på dygnet lite halvt.
Jag brukar pränta in i skallen innan jag somnar att,
kom ihåg Lisa, du ska UPP imorgon. UPP direkt
när alarmet går igång. DÅ SKA DU UPP, vad du än gör.
Inte snooza. Max en gång. Inte mer.

Det brukar gå bra. *Peppar peppar*
Jag brukar vakna flera gånger/natt för att kolla
vad klockan är så jag inte försovit mig.
Men man vet aldrig. Jag blir ändå orolig.
Jag har försovit mig en gång förra året
och jag vill inte att det ska hända igen,
det är ju så pinigt!

Hösten är så vacker.




Kommentarer
Postat av: Peka

Vad är det för fel på din blogg? Det här inlägget kom upp först nu.. 13 timmar efter du skrivit. och för några dar sen kom det inlägg som var 3 dygn gamla.. jag tror du uppdaterar för sällan ;)

2011-01-04 @ 11:37:47
URL: http://pekasrosa.blogg.se/
Postat av: Peka

Alltså på bloglovin dårå

2011-01-04 @ 11:38:17
URL: http://pekasrosa.blogg.se/
Postat av: Peka

Nu när jag tänker efter så KAN det ju ha stått 13 MIN sen..men dom andra har kommit 3 dygn för sent iaf. Kollade igenom din blogg och det är ju massor jag inte läst (för att du haft lösenord antagligen). Men då borde ju alla dom komma upp isf.. jaja. Inlägg på bloglovin brukar oftast dyka upp där efter en timma, så jag kollar nog aldrig om det står timmar eller minuter..

2011-01-04 @ 13:12:37
URL: http://pekasrosa.blogg.se/
Postat av: Lillasyster

När bara jag jobbar och inte Marcus gör det så brukar jag också vara orolig och vakna och kolla klockan. När vi båda jobbar är det hans uppgift att väcka mig, så då är det lugnt :)

2011-01-05 @ 08:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0