kommer jag vara snål?

Men tjenare bloggen!
Jag har klivit upp för en timme sen. Perfa ska ni veta.
Men ni bör även veta att jag fortfarande fryser
-fast jag sitter inkringlad i mitt täcke.
Jag börjar tro att blodet i mina ådror inte är så varmt.
Jag tror att det är isigt blod som cirkulerar i min kropp.
Det kan ju förklara min ondhet.

Idag vill jag köpa något dyrt.
Som en tv.
Eller en massage tjosan hosan, vad dom nu heter.
En sån där som man sätter på stolen så får man rygg massage.
Det behöver jag, för min karl är så snål med att massera mig.
"Det är så jobbigt"
Surmurra!
Jag vill ha en tv till sovrummet, föressten.
Och igår när jag hade svårt att somna och fick panik för att jag blev övertrött
så var han faktiskt snäll och höll på att pilla på min rygg.
Paniken försvann och jag somnade strax sött.
Nä, får se vad det blir.
Säkert inget alls, jag blir väl snål.



Nää, snart måste jag sluta med dessa ega bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0