Lågt blodtryck

Det gick bra på Kiruna hälsan.
Jag visste inte riktigt vars det var,
men hittade dit som om jag bodde där.
Grrrrrymt.
Alla mina värden var perfekta!
Eller, jag hade väldigt lågt blodtryck,
men det är ju inte farligt, bra för hjärtat.
Kvinnan frågade när hon kollade mitt blodtryck 
om jag brukar bli yr när jag ställer mig upp.
Jo, tack. Det blir jag ofta.
Annars var allt helt normalt och bra.
Väntade mig inget annat heller.
Visste redan att jag hade lågt blodtryck,
men inte att det var väldigt lågt, som hon sa.
Minns inte hur mkt-genom hur mkt.

Men jag får kanske hem pappret nångång,
då kanske jag berättar det för er ;)
Oooh, spännande..
Så sluta inte läs min blogg nu när det
väntar så här spännande nyheter....


Kommentarer
Postat av: Peka

Jag har också alltid haft lågt blodtryck..

2011-01-13 @ 13:25:04
URL: http://pekasrosa.blogg.se/
Postat av: Lillasyster

Jag har jättebra blodtryck men däremot lågt blodvärde ;p om det inte ändrats. Tanten skulle ringa mig på måndag, men nu är det fredag och hon har inte ringt.

2011-01-14 @ 07:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0