Lisa & Loppan

Tjabba tjena hallå, vi säger så,
tjabba tjena hallååååååååååååååååååå!
Jag bah skojja.

Har nyss varit ute med Loppan. Lilla söta rara Loppan.
(Dom orden kommer jag nog få äta upp inatt)
Vi gick ut vid 22 och kom in 22:40.
Jag körde slut på lillan så att hon kanske sover en längre stund.
Vi sprang och busade. Hon lyssnar redan lite på Loppan.
Sen har jag haft henne lös här bakom kåken vars det inte
finns några farliga bilar. Hon kommer när jag ropar och
hon känner att jag är hennes trygghet just nu så hon
är efter mig hela tiden, vågar inte gå långt ifrån mig.
Jag är käääääär. (Få väl äta upp dom orden ännu mer efter inatt)
Vi har hittat varann, Loppan och jag ;)
Men som sagt, på fredag skiljs vi åt igen.
Då kanske jag hurrar. Vi får se.

Nu ska jag trycka i mig lite plättar som jag stekt idag, sen sova.
Det har varit en riktig tjockis dag idag. Måste nog spy en sväng sen.
Imorgon - back on track.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0