Lisa rapporterar

Jag är fortfarande sjuk. Friskare idag än igår, men fortfarande sjuk. Igår åt jag endast piggelin, drack inte en enda droppe av någon sorts vätska. Det gick bara inte. Idag har jag kunnat dricka lite och ätit fil, och självklart piggelin. Men då har det inte tagit länge innan de kommit ut igen.... Det är jobbigt att inte ha en speciell matlust. Jaja nog om det. Jag ligger i soffan och kollar tv. Precis vad jag gjort sen igår från halv tio tiden på morgonen. Ni anar inte hur många filmer jag hunnit se. Det var perfekt tajming att skaffa fler kanaler. Jag har nog fått lite motion också med tanke på att jag sprungit fram och tillbaka från tv rummet till dass säkert 100 gånger sen magsjukan satte igång. Hoppas jag blir helt frisk snart, det är dyrt att vara sjukskriven. Nu ska jag fortsätta kolla tv och hämta mig en piggelin. Hoppas ni andra slipper denna sjukdom från helvetet. (mobilbloggat)

Kommentarer
Postat av: Vemundhedda

Very interesting & professional site.

2011-06-13 @ 12:19:10
URL: http://vemundhedda.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0