panta mera

Lön imorgon, fan vad fint!
Känns som att det är hundra år sen sist jag fick lön.
Sist var ju innan jul, det är bra att man får lönen innan
självaste julafton men månaden efter blir väldigt lååååååång.
Jag brukar inte behöva snåla så här mycket annars.
Det märks att lönen ska räcka en vecka (jaja nästan) längre än vanligt. Sjukt.
Sen alla juleklappar man inhandlar. Nä skönt att mysiga julen är över för denna gång.
Ja, det var ett tag sen men det är jobbigt att känna sig tvungen att
köpa saker åt alla och inte ha råd att handla lika mkt åt sig själv :D
Sen är jag så dum i huvudet och gör sånt där i sista minuten.
Att jag aldrig lär mig. Nästa år så......

Sov enbart 3 timmar inatt så jag tror jag ska lägga mig alldeles strax.
Jag hade lust att halshugga min sambo inatt,
jag fick fan inte röra på mig efter att jag lagt mig.
Där låg jag som en död hamster.
Just och precis så att jag fick andas. Men jag försökte att hålla
mig till att andas 1-2 ggr/minut så jag inte skulle störa prinsessan brevid mig.
Fan vilken PMS kärring han kan vara ibland alltså.
Det slutade med att jag gick och la mig i soffan så jag vågade
röra på mig och andas, somnade bums.

Eftersom det är lön imorgon så är det okej att panta burkar.
Ni vet väl att man inte kan panta burkar när som hellst?
Folk kan ju tro att man är fattig och MÅSTE panta dom där jäkla burkarna.
Justja, på tal om det så har jag en olöst check (pantburkskvitto)
på typ 180 spänn. Inte illa. Har den slutat att fungera av någon
konstig anledning så kommer jag få spel.
Fan vad jag har mycket pantburkar i skrubben.
Jag vägrar ge dom åt någon, hellre slänger jag dom.

Nä, nu skenade jag iväg som vanligt. Adjö.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0