Redan onsdag

Hej å hå!
Nyss hemkommen.
Jag och min käre man skulle upp klockan 6 imorse.
Vi försov oss en timme.
Som tur var är jag ledig och skulle inte på jobb.
Men jag hann ändå fram till tio i åtta, tio minuter för tidigt, wiihoo :)

Jag kunde såklart inte somna inatt.
Gick och la mig vid elva....somnade kanske vid 3.
Att ligga och vrida och vända i flera timmar är djävulskt.
Men jag är pigg idag ändå.
Eftersom jag sov så få timmar inatt så hoppas jag på
att få somna i tid idag. Att slippa vrida och vända,
fast man är så jäkla trött. Min hjärna har gått på högvarv
dom senaste nätterna och det är det som håller mig vaken.
Det är även de som gör mig galen.

Idag tänkte jag ta det lungt.
Bara vara hemma.
Tänkte börja med att göra plättar.
Sen när jag käkat tänkte jag städa. Riktigt ordentligt.
Till exempelt flytta på soffan så jag kan damsuga där under...
Blää, har inte gjort det en gång sen soffan placerades där,
så ni kan ju bara ana hur äckligt det är där under.
Senare ska jag nog träna. Om inte tröttheten slår till och om
mitt städande inte tar allt för länge.
Vi får se.
Spänki.... Fortsättning följer.

Gårdagens sol.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0