.



Gott nytt 2011!
Jag är svintaggad inför detta år, wiiiii-hoo!

Jag var inte helt 110% nykter igår.
Drack ett glas champange och ett glas vin.
Och allt det drack jag på ca 9 timmar.
Det börjar bli ordning på mig.
Började med vin glas nr 2 också, tog 1-2 klunkar,
men då kände jag att det skulle kännas lite i skallen så
då ratade jag det glaset. JAG ÄR GRYM.
Jag drack inte för att bli full, jag drack för att det var gott.
Men när jag kände att glas nr 2 skulle ge mig en väldigt
lätt berusning så slutade jag. Jag är så stolt över mig själv.
Sen vid 02:30 blev jag less på dom som var för fulla,
så jag gick hem. Vi var hos grannarna, som vanligt.
Vi firar alltid nyår tillsammans och det tycker jag om.
Vi tre familjer på raketbacken/strandvägen och familjen
nedanför backen + andra nära. Väldigt trevligt gäng.
Människor som jag blir glad av.

Detta år kommer bli bra.
Jag ska göra mitt bästa för att få det här
året, och alla andra år att bli så bra som möjligt.
Jag ska tänka på mig själv, jag ska må bra.
Jag ska göra det jag mår bra av,
undvika det som gör att jag mår dåligt.
Det jag kan styra över ska bli bra.
Det som gudarna bestämmer ska jag göra det bästa utav.
2011 ska bli ett underbart år.
Jag har ju funderat mycket över att bli nykterist.
Som jag känner nu så vill jag inte bli nykterist till 100%
Men så som jag känner nu och på den senaste tiden,
så tänker jag inte dricka mig full.
Som igår, två glas, det känns okej för mig.
Om jag vill dricka en öl till bastun ska jag göra det.
För jag tycker att öl är en njutning här i livet.
Ska prova alkoholfri öl och se om det är gott.
Tycker jag om det så ska det få bli min bastu öl.
Det här året kan inte bli annat än bra.
2011, jag välkomnar dig med öppna armar.
Välkommen!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Gjør det som er best for DEG og ikke det som er best for andre. Ønsker deg og dine alt godt i det kommende året!<3

2011-01-01 @ 17:05:05
Postat av: mor

Mycket kloka mogna tankar/värderingar:-o) Jag är så stolt över dig!! Jag är stolt över alla mina barn,NI är det allra bästa som hänt i mitt liv!!!!

2011-01-03 @ 11:47:35
URL: http://gwm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0