på lek

En dag gjorde jag backslick av mitt fettiga hår.
Det fortsatte med att jag målade skägg och musch.
Sen tänkte jag sminka mig som en hora och klä mig lite roligt.
Det blev inte sååå lösaktigt som planerat, men lite kanske.
Sen kom jag på att vi har ju en peruk.
Jag älskar att klä ut mig!
Det är så himmelens roligt.
Jag skulle vilja vara bakom kulisserna i hollywood bland alla
roliga kläder, smink och peruker, sen fota i olika miljöer.
Fan vad kul det hade varit!
Men man får göra det bästa utav det man har ;)







Aaaah, ego bilder. Jepps :)
Blev visst inga naken pics. Sorry!


Kommentarer
Postat av: Miaa

värry hot. taskigt att ljuag sådär. jag väntade ju faktikst på nakenbilderna :)

2011-01-07 @ 19:59:34
URL: http://actioonradar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0