Anhörig

Go morron!
Jag har sovit gott inatt. Inte så ovanligt men säger det ändå.

Jag började läsa på ännu en bok men den här känner jag är
väldigt bra. Den började bra, så bra så att jag knappt kunde sluta
läsa den igår kväll. Och det är en sån bok jag vill läsa!
Ibland när jag läser nån bok så väntar man lixom på att den ska börja,
att den ska börja bli bra nån gång. En sån bok blir sällan bättre.
Man märker i början av boken om den är bra eller inte.
Boken jag börjat läsa på nu heter: Anhörig.



Jag ska vara kaxig och redan rekomendera den här boken.
Speciellt till er som är eller har varit medberoende.
Eller också för er som undrar om ni kanske är medberoende.


Kommentarer
Postat av: Peka

Den där boken läste jag för..ganska länge sen..men jag tror inte jag läste ut den :S

2011-07-25 @ 16:48:45
URL: http://pekasrosa.blogg.se/
Postat av: lillesyster

Det var den boken jag hade med till thailand. Tyckte också den fångde mig från första början. Men har ändå inte orkat läsa ut den. Har läst typ halva. Blev lite besviken när jag insåg att det inte var verklighetsbaserad. Men det hade jag inte trott om jag inte läst att den var det :p

2011-07-25 @ 17:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0