Hej

Jag är vaken. Vaknade typ 20 över 8.
Jag har ont i nacken och lite i ryggen. Synd om mig ju.

Om 2½ timme så går jag ut på sista arbetsdagen sen semester.
4 veckor och 4 dagar, inte helt fel.
Det ska bli väldigt skönt att få vara ledig. Slappna av.
Bara vara och finnas till.
Sen är det ett år till nästa semester... hjääälp, så får man inte tänka!
Då finns en risk att man bli psykiskt sjuk.

Nu tror jag att det blir att käka frukost med min bror som
är på besök i storstaden. Jag slipper äta frulle ensam.
Idag efter jobbet åker jag iväg.
Det ska bli skönt. Jag tar semestern på stort allvar!

Här är min söta gulliga mor ♥
Världens bästa mamma, jag lovar er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0